tirsdag den 12. marts 2013

outfit of the day

Et lille outfit for  idag. Det har været en meget afslappende dag idag og jeg har ingen lekier for JUBII.

Hav en god dag alle sammen.












 



 
 
Strik/sisters porint/Bluse/h&m/Leggings/h&m/Taske/day/Sko/nike/Ring/line og jo/Øjering/line og jo.


 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar