Rigmor Rævsager
tirsdag den 12. marts 2013
outfit of the day
Et lille outfit for idag. Det har været en meget afslappende dag idag og jeg har ingen lekier for JUBII.
Hav en god dag alle sammen.
Strik/sisters porint/Bluse/h&m/Leggings/h&m/Taske/day/Sko/nike/Ring/line og jo/Øjering/line og jo.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar