Rigmor Rævsager
søndag den 20. januar 2013
Outfit of the day
hue/ukændtmærke
trøje/sisterspoint
top/topshop
bukser/skarkz.
taske/Day
Sko/Post Footwear .
neglelak/ ciate: pom pom
hav en god dag <3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar